Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-commerce
Temat: e-commerce
Szybki wzrost branży e-commerce
Wanda Żółcińska
Branża e-commerce przeżywa rozkwit – pandemia koronawirusa spowodowała skokowy wzrost liczby sklepów internetowych i firm, które sprzedają poprzez platformy e-commerce.
Centrum regionalne Sunmi powstanie w Polsce
Wanda Żółcińska
Sunmi rozpoczyna działalność w Polsce, a Piotr Waś objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Polsce i CEE.
E-commerce wirusa się nie boi
Jan Mazurek
Wygodne i bezpieczne metody składania zamówień, dokonywania płatności oraz szybka dostawa – to priorytety rozwoju rynku e-commerce. Jego znaczenie wzrosło po wprowadzeniu ograniczeń w funkcjonowaniu handlu w związku z pandemią koronawirusa.
Facebook stawia na handel elektroniczny
Janusz Chustecki
Firma wprowadza do swojej społecznościowej sieci oraz do usługi Instagram nową funkcję e-commerce (handel elektroniczny), nadając jej wiele wyjaśniającą nazwę Shops. Pozwoli ona firmom wykorzystać to medium do prezentowania i sprzedawania swoich produktów i usług.
Materiał promocyjny
Technologia Blockchain w Twojej firmie? Korzyści, przykłady wdrożeń i zastosowanie rozproszonego rejestru. Szkolenie BDO Academy
Computerworld
Pomimo że technologia Blockchain jest wdrażana i wykorzystywana na całym świecie, w Polsce jej implementacja nadal kuleje. Tymczasem może ona być źródłem wielu wymiernych rezultatów, zwłaszcza w biznesie. To dlatego BDO Academy razem z firmą TeamQuest postanowiło uruchomić szkolenie z Blockchain, które stanowi praktyczny instruktaż, jak wykorzystać technologię łańcucha bloków w branży finansowej i e-commerce.
Blockchain buduje zaufanie
Grzegorz Stech
Charakterystyczna cecha technologii łańcucha bloków, czyli gwarancja niezmienności transakcji i integralności danych, czyni z niej idealne narzędzie dla sektora finansowego. Kolejne ciekawe wdrożenia w tym segmencie rynku udowadniają, jak ogromny potencjał ma blockchain.
Black Friday - ceny rosną, żeby spaść
Ludwik Krakowiak
29 listopada, tzw. Czarny Piątek. Konsumenci, kuszeni reklamami super-promocji, mega-ofert i giga-przecen, rzucają się w wir zakupów, aby nabyć wymarzony smartfon, kosmetyk czy sprzęt RTV/AGD w niższej - rzekomo - cenie. Tymczasem z analiz rynku wynika, że producenci i sprzedawcy manipulują cenami, by wywołać wrażenie dużych obniżek. Realne spadki cen są znikome.
KE zbada czy Amazon nie łamie prawa obowiązującego w UE
Janusz Chustecki
KE (Komisja Europejska) ogłosiła dzisiaj, że rozpoczęła formalne dochodzenie dotyczące działalności Amazona - amerykańskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem elektronicznym, prowadzącego największy na świecie sklep internetowy.
Hot or... what? Trendy technologiczne 2019 i dalej
Jacek Chmiel
Predykcje trendów technologicznych rozpalają wyobraźnię, dyskusję. Chcemy czy nie, kształtują też rzeczywistość. Jesteśmy CTO – widzimy dalej, głębiej. Spójrzmy krytycznie na trendy i zjawiska 2019 roku. Oto subiektywny wybór.
Polskie wirtualne cytrusy
Jan Mazurek
Lemon&Orange szybko zdobyło nagrody i doświadczenie na całym świecie dzięki swoim projektom marketingowym wykorzystującym rzeczywistość wirtualną. Historia zaczęła się od kampanii, którą firma zrealizowała dla Coca-Coli przed Świętami Bożego Narodzenia 2016 roku.
Nowoczesna komunikacja marketingowa
Jan Mazurek
Platforma GetResponse jest dostępna już w 24 językach i obsługuje ponad 350 tys. klientów z 183 krajów, wysyłając im ponad miliard wiadomości miesięcznie, a wskaźnik dostarczalności wynosi 99,6 proc.
Inteligentne zakupy
Jan Mazurek
Rośnie popularność smart shoppingu na całym świecie, także w Polsce. Klienci racjonalizują wydatki wyszukując okazji zakupowych, w czym pomagają im nowoczesne technologie.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »